Türkiye Cumhuriyeti

Cidde Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Hizmet Belgesi Düzenlenmesi (gün Toplama) , 24.11.2014

Hizmet Belgesi düzenlenmesine ilişkin olarak Başkonsolosluğumuz Çalışma ve Sosyal Güvenlik Ataşeliğinin duyurusu aşağıda sunulmaktadır.

"ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK ATAŞELİĞİ TARAFINDAN HİZMET BELGESİ DÜZENLENMESİNİ (GÜN TOPLATILMASINI) TALEP EDEN VATANDAŞLARIMIZIN DİKKATİNE

Ataşeliğimizce Hizmet Belgesi düzenlenebilmesi için aşağıda yer alan belgelerin sunulması gerekmektedir: 

-Suudi Arabistan’da çalışırken kullanmış olduğunuz pasaport/pasaportların ASILLARI, veya işlem gören sayfalarının ikamet ettiğiniz yerdeki Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü veya Sosyal Güvenlik Merkezi tarafından “aslı gibidir/görülmüştür” şeklinde onaylanmış fotokopileri (boş sayfaların dışındaki sayfalar sıralı ve okunaklı bir şekilde çekilecektir. Fotokopilerde özellikle Suudi Arabistan’a giriş ve çıkışları gösteren sayfalar da yer alacaktır.)
-Nüfus cüzdanı fotokopisi,
-Varsa ikame fotokopisi,
- Dilekçe.

PASAPORTLARIN İŞLEM GÖREN SAYFALARININ (SUUDİ ARABİSTAN’A İLK GİRİŞ VİZESİ, İZİN SAYFALARI VE TÜRKİYE GİRİŞ-ÇIKIŞ SAYFALARI) TAMAMININ EKSİKSİZ VE OKUNAKLI BİR ŞEKİLDE FOTOKOPİLERİNİN ÇEKİLEREK, İŞLEME ALINACAK HER BİR PASAPORTUN ARASINA SIRALI BİR ŞEKİLDE YERLEŞTİRİLMEK SURETİYLE BAŞVURU YAPILMASI GEREKMEKTEDİR. FOTOKOPİLERDE EKSİKLİK OLMASI DURUMUNDA İŞLEM YAPILAMAYACAKTIR.

Başvurular başvuru sırasına göre işleme alınmakta olup, şahsen yapılan başvurularda işlem görecek şahısların kendi işlemleri öncelikle ve mümkünse aynı gün içinde sonuçlandırılacaktır. İşlemi talep edilen diğer kişilerin (yakınlar, tanıdıklar, akrabalar vs.) işlemleri daha sonra gerçekleştirilmek üzere sıraya konulacaktır.

Posta yolu ile yapılan başvurular gönderim sırasına göre işleme alınmakta olup, Hizmet Belgesi dilekçenizde belirtilen adrese normal posta yoluyla gönderilecektir.

Saygıyla duyurulur.

Cidde Başkonsolosluğu

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Ataşeliği"